در مورد پی تی سی

شاید شماها که توی اینترنت میچرخید و به دنبال کسب درآمد هستید PTC به گوشتان خورده باشه و شاید اولین بار در نوشته های من دارید میبینید .

پی تی سی ( PTC ) در واقع مخفف Paid To Click هست ، یعنی پرداخت به ازای هر کلیک ، یعنی اینکه شما به ازای هر کلیک مبلغی پول دریافت میکنید ، منظورم کلیک روی آگهی و تبلیغات هست نه کلیک روی هرچیزی.

پس به هر سایتی که این قابلیت رو داشته باشه PTC میگن ، پس هر سایتی که شما واردش شدید و داخل اون سایت یکسری تبلیغات وجود داشت و بعد از کلیک کردن روی اون تبلیغ ، مبلغی پول دریافت کردین ، به اون سایتی که به شما پول میده و آگهی درش هست ، میگن پی تی سی .
در دنیای اینترنت شاید میلیونها سایت PTC وجود داره ،
ولی متاسفانه افراد سودجوی زیادی در سراسر دنیا هستند که یک سایت تقلبی راه میاندازند به عنوان PTC و بعد از کلی کار کردن با اون سایت هیچ مبلغی پرداخت نمیکنه و همه وقتی رو که گذاشتین بر باد رفته .

کسب درآمد از سایتهای PTC چگونه هست ؟ یا اینکه چطوری یک سایت PTC میتونه درآمد زا باشه ؟

راهکارش به این صورته که ابتدا یک نفر میاد یک سایت PTC رو راه اندازی میکنه ، و توی این سایت PTC بزرگترین شرکتها، انواع و اقسام برندها ،انواع شرکتهای شخصی و انواع کارخانه ها میان تبلیغاتشون و یا سایتهاشون رو به مدیر این سایت پی تی سی میدن که آقای مدیر این تبلیغات رو بذاره توی PTC و ملت ببینند و برن ازشون خرید کنند یا باهاشون معامله کنند یا باهاشون آشنا بشن و شرکتشون رو بشناسونند ، یا آمار بازدید سایتهاشون بره بالا که توی گوگل امتیازشون خوب بشه یا هر کار دیگه .

این افرادی که تبلیغاتشون رو میذارن توی PTC برای هر تبلیغ مبلغی پول به مدیر PTC میدن . مثلا به مدیر PTC میگن اگه اگهی من که توی سایت شما هست روزی 100 بار روش کلیک بخوره و بازدید داشته باشه ، اینقدر پول میدیم ، یا اینکه خود مدیر سایت PTC مشخص میکنه براشون که به ازای هر بازدید از اگهی شما من اینقدر پول ازتون میگیرم .

خلاصه از این طریق پول خیلی خوبی به دست مدیر سایت PTC میرسه .
خوب حالا این آقای PTC چون تضمین میکنه و به صاحبان اگهی ها میگه که اینقدر اگهیتون در سایت ما بازدید میشه و کلیک میخوره ، خوب خودش به تنهایی که نمیتونه این همه کلیک بکنه روی این همه اگهی ها و هر چی بیشتر کلیک بخوره خوب در واقع آقای PTC درآمد بیشتری خواهد داشت .

حالا اینجاست که پای من و شما میاد وسط ...
سایت پی تی سی میاد یه مقداری از اون پول که از صاحبان آگهی ها گرفته به من و شما میده که روی این آگهی ها کلیک کنیم و برای فقط چند ثانیه این آگهی ها رو ببینیم .

توی سایتهای PTC شما میتونید این کار رو بکنید :

نفراتی رو اجاره کنید که برای شما آگهی ببینند و اون پولی که از سایت PTC میگیرید یک مقداریش رو به اونها بدین ، این نفرات رو خود سایت PTC به شما اجاره میده نگران نباشید و بهشون میگن Rented Refferal یا زیرمجموعه اجاره ای .

و یا اینکه دوستان و آشناهاتون رو به سایت PTC معرفی کنید و از این طریق هم از سایت پول بگیرید یعنی وقتی شما کسی رو معرفی کنید ، میاد زیر مجموعه شما میشه و وقتی روی آگهی کلیک میکنه خودش پولش رو میگیره و سایت یک مبلغی هم جداگانه به شما میده و هیچ پولی هم از اون شخص کم نمیکنه ، به این کار هم میگن  Direct Refferal یا زیرمجموعه مستقیم .
دوستان خوبم توی این مطلب فقط میخواستم که شما با نحوه کار و کسب درآمد از سایتهای پی تی سی آشنا بشید و بدونید که چطوری کار میکنند .